Tuesday 14 May 2013

AWARD & RECOGNITION


  • PUSAT JAGAAN KANAK KANAK NUR BUDI adalah sebuah pusat jagaan kanak kanak yang berdaftar dan berlesen dengan JABATAN KEBAJIKAN MALAYSIA (JKM).




  •  Mana2 individu yang mempunyai KAD DISKAUN RAKYAT 1 MALAYSIA boleh mendapatkan diskaun sebanyak 5% daripada yuran pendaftaran semasa mendaftarkan anak di PUSAT JAGAAN KANAK KANAK NUR BUDI & TADIKA NUR BUDI. Ini kerana PJKKNUR BUDI & TADIKA NUR BUDI menyahut cabaran & saranan kerajaaan untuk meringankan beban rakyat atau ibu bapa yang menghantar anak mereka ke pusat jagaan kanak kanak.




  • Pengusaha PUSAT JAGAAN KANAK KANAK NUR BUDI, PN NORA SUFIAN telah mengikuti KURSUS REFRESHER PERMATA pada Okt 2012.Mulai Januari 2013, semua taska akan menggunakan sepenuhnya KURIKULUM PERMATA. Pendidikan awal kanak kanak telah sampai masanya untuk melalui satu arus perubahan yang mana objektifnya memberi manfaat kanak-kanak seterusnya memartabatkan pendidikan awal kanak-kanak di Malaysia.




  • PUSAT JAGAAN KANAK KANAK NUR BUDI adalah ahli PERSATUAN TASKA NEGERI SELANGOR (PTNS). PTNS telah ditubuhkan pada tahun 1993 dan diakreditasi daripada JKM untuk mengendalikan KURSUS ASAS ASUHAN KANAK KANAK (KAAK).




  • PN NORA SUFIAN & EN HAZHARI, PENGETUA & PENASIHAT PUSAT JAGAAN KANAK KANAK NUR BUDI telah menyertai PROGRAM SEJUTA IMPIAN 2012 di TV3 dengan kertas cadangan  "MEWUJUDKAN TASKA SIFAR KECEDERAAN". SEJUTA IMPIAN adalah rancangan realiti televisyen terbaru terbitan Primeworks Studios dan TV3.


  • Selain itu Pn Nora Sufian mempunyai KURSUS ASAS ASUHAN KANAK KANAK (KAAK), kursus yang wajib dihadiri oleh pengusaha pusat jagaan kanak kanak.


  • Pn Nora & En Hazhari bergiat aktif di dalam program pemasaran TV iaitu MEDIA PRIMA BUSINESS NETWORK 2013 & BH PRINTWORKS 2012.

No comments:

Post a Comment